Головна » 2013 » Грудень » 29

Дитина, яка має якусь ваду, мабуть, потребує лікування, але ще більше, звичайно, хорошого ставлення до них оточуючих. 
Треба підкреслити, що душевний стан дитини залежить від и ставлення до своєї фізичної вади, а не від самої фізичної вади.
 
Іноді діти почуваються абсолютно щасливими, поки не усвідомлять, споглядаючи за поведінкою людей навколо, що в них щось не так. Деколи цьому сприяють самі батьки. Страждаючи, вони морщаться, здригаються, як від болю, коли помічають, що люди розглядають їх дитину. Оберігаючи її психіку, вони вважають за справедливіше не піддавати її сторонній нездоровій цікавості і знаходять різні причини, щоб не брати її на люди. Однак дитина з помітною фізичною вадою повинна звикнути до пильних поглядів і зауважень (невихованих і нетактовних) людей, і чим вона молодша, тим їй це легше. Якщо ж дитину "ховають", на вулиці вона буває рідко, то навіть одного пильного погляд ... Читати далі »

Переглядів: 699 | Додав: tdetdom | Дата: 29.12.2013

Виховання та навчання дітей, психічний розвиток яких ускладнено із-за ураження головного мозку, потребує найбільш особливої педагогічної майстерності, особливості спеціальних методів. Тому вивчення засобів виховання та корекції пізнавальних процесів . д1тей з обмеженими інтелектуальними можливостями. робиться інколи корисним для теоретичного і методичного заглиблення виховної роботи в допоміжній школі. 
Вихователям треба знати особливості психічного розвитку відстаючих дітей для раціональної організації навчально-виховного процесу у допоміжній школі і для здійснення індивідуального підходу до них. Неуспішність учнів часто пояснюється не лінощами і навіть не здібностями, а тими особливостями. що з'явилися в наслідок перенесеної хвороби: патологічна нестійкість уваги. низька працездатність, швидке забування та інше. 

... Читати далі »

Переглядів: 1561 | Додав: tdetdom | Дата: 29.12.2013

Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів: 

• Дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити. 
• До трьох років у дитини не з’явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів.
  ... Читати далі »

Переглядів: 528 | Додав: tdetdom | Дата: 29.12.2013

Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами У фізичному вихованні інвалідів повинні широко використовуватися всі засоби системи фізичного виховання. Разом з тим вони повинні бути розроблені в строгій відповідності з корекційно-компенсаторними задачами з обліком що займаються. Так, у роботі зі здоровими не виділяють спеціальні вправи на включення в рух, на координацію, що впливають на вестибулярний апарат. Вважається, що будь-яка фізична вправа в якійсь мері використовується в цих цілях. Але в інвалідів є настільки значні дефекти при включенні в рух координації рухів і збереження рівноваги, що відновити їх загальними вправами не вдається. Необхідні спеціальні вправи для корекції і компенсації цих порушень. У фізичному вихованні інвалідів виділяють дві групи вправ; загально-підготовчі (загально-розвиваючі вправи, використовувані в малих формах фізичного виховання, зарядки, фізкультхвилинки і т. д,) і спеціальні (ходьба, біг, плавання і т.д. ). Основними формами фізичного виховання інвалідів є: - самостійні заняття фізичними вправами (ранкова гігієнічна гімнастика, прогулянки, ближній туризм, корекційні заняття з використанням методичних матеріалів); - організовані групові і секційні заняття фізичною культурою і спортом (ЛФК і корекційні заняття в лікувально-санаторних установах і реабілітаційних центрах, заняття доступними видами спорту в групах і секціях суспільних фізкультурних організацій, ... Читати далі »
Переглядів: 828 | Додав: tdetdom | Дата: 29.12.2013